Zwroty i reklamacje
Przerwa urlopowa w dniach 9-16 Sierpnia. W sprawach pilnych proszę o kontakt przez e-mail shop@beloff.pl. Skrzynka obsługiwana jest podczas urlopu. Paczki ze zwrotami w miarę możliwości proszę wysłać po 16-tym Sierpnia.
ZWROT
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, tj. powinien być kompletny w oryginalnym opakowaniu, musi posiadać oryginalne etykiety
Chcąc zwrócić zamówione produkty, przejdź do Panelu Zwrotów: https://beloff.pl/zwrot
Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z potwierdzeniem zamówienia i zwracanym zamówieniem na adres: Beloff, ul. Wrzosowa 4 83-330 Lniska lub na adres e-mail: shop@beloff.pl
Zwrot należności za zamówienie towary nastąpi na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu numer konta, najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez nas zwracanego produktu.
REKLAMACJA:
Dokładamy starań, by produkty wysyłane do Państwa nie posiadały żadnych wad. Jeżeli jednak zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, mogą Państwo go zareklamować.
W tym celu należy wydrukować i wypełnić formularz reklamacji dostępny TUTAJ.
Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz produktem, którą chcą Państwo zareklamować, na adres:
Beloff, ul. Wrzosowa 4, 83-330 Lniska. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.